Pregled bibliografske jedinice broj: 524844
Muškarci su najčešće žene i obrnuto. Obilježja Slamnigova ljubavnog dijaloga.
Muškarci su najčešće žene i obrnuto. Obilježja Slamnigova ljubavnog dijaloga. // Ivan Slamnig, ehnti tschatschine Rogge! / Krešimir Bagić (ur.).
Kijevo : Zagreb: Općina Kijevo ; Pučko otvoreno učilište Invictus ; AGM, 2011. str. 45-59 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 524844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Muškarci su najčešće žene i obrnuto. Obilježja Slamnigova ljubavnog dijaloga.
(Men are Usually Women and the Other Way Around. Features of Slamnig's Lovers's Dialogue.)
Autori
Ryznar, Anera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Ivan Slamnig, ehnti tschatschine Rogge!
/ Krešimir Bagić - Kijevo : Zagreb : Općina Kijevo ; Pučko otvoreno učilište Invictus ; AGM, 2011, 45-59
ISBN
978-953-97787-7-8
Skup
10. kijevski književni susreti
Mjesto i datum
Kijevo, Hrvatska, 22.07.2011. - 23.07.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
muški i ženski lirski subjekt; monolog; dijalog; figure ljubavnog diskurza
(male and female lyric subject; monologue; dialogue; figures of a lover's discourse)
Sažetak
Rad se bavi usporednom analizom govora muškog i ženskog subjekta u pjesmama Ivana Slamniga te opisom najvažnijih obilježja njihova dijaloga. Ljubavna tematika propituje se preko Barthesovih figura ljubavnoga diskurza, uzimajući u obzir rasredištenost i metamorfičnost Slamnigova lirskoga subjekta kao i jezične tragove prisutnosti i odsutnosti sugovornika u pjesničkome tekstu. Dijalog se pritom promatra kao govornikova prilika za osvajanje diskurzivne moći u tekstu, što za posljedicu ima promjene u dijalektici muškog i ženskog principa i preispisivanje koncepta ljubavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300749-0751 - Figure i diskurzi (Bagić, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anera Ryznar
(autor)