Pregled bibliografske jedinice broj: 524778
Emocionalni branding u 21. stoljeću
Emocionalni branding u 21. stoljeću, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
CROSBI ID: 524778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalni branding u 21. stoljeću
(Emotional branding in the 21st century)
Autori
Canjuga, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište u Varaždinu
Mjesto
Varaždin
Datum
09.09
Godina
2011
Stranica
57
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
emocionalni branding ; upravljanje brandom ; senzorni branding ; emocionalni doživljaj
(emotional branding ; brand management ; sensory branding ; emotional experience)
Sažetak
Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Tomiša
(mentor)