Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524778

Emocionalni branding u 21. stoljeću


Canjuga, Alen
Emocionalni branding u 21. stoljeću, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 524778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalni branding u 21. stoljeću
(Emotional branding in the 21st century)

Autori
Canjuga, Alen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
09.09

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
emocionalni branding ; upravljanje brandom ; senzorni branding ; emocionalni doživljaj
(emotional branding ; brand management ; sensory branding ; emotional experience)

Sažetak
Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Tomiša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Canjuga, Alen
Emocionalni branding u 21. stoljeću, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
Canjuga, A. (2011) 'Emocionalni branding u 21. stoljeću', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Canjuga, Alen}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {emocionalni branding, upravljanje brandom, senzorni branding, emocionalni do\v{z}ivljaj}, title = {Emocionalni branding u 21. stolje\'{c}u}, keyword = {emocionalni branding, upravljanje brandom, senzorni branding, emocionalni do\v{z}ivljaj}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Canjuga, Alen}, year = {2011}, pages = {57}, keywords = {emotional branding, brand management, sensory branding, emotional experience}, title = {Emotional branding in the 21st century}, keyword = {emotional branding, brand management, sensory branding, emotional experience}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font