Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524455

Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika


Aladrović Slovaček, Katarina; Ivanković, Melita; Jurčić, Antonija
Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika // Stavovi promjena - promjene stavova / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 372-383 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 524455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika
(Application of Positive Psychology Principles in Language Teaching)

Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Jurčić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Stavovi promjena - promjene stavova / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana - Nikšić : Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011, 372-383

Skup
Stavovi promjena - promjene stavova

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 16.09.2010. - 17.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pozitivna psihologija ; komunikacijska kompetencija ; učenje materinskoga jezika
(positive psychology ; communicative competence ; learning of mother tongue)

Sažetak
Pozitivna psihologija povezana je s osjećajem sreće koji ima pozitivne posljedice na pojedinca i društvo (Lyubomirsky, 2003). Pozitivne emocije proširuju mogućnosti razmišljanja i zaključivanja te potiču kreativnost (Rheinberg, 2004, prema Rijavec, Miljković i Brdar, 2008). Učenje materinskoga jezika uključuje lingvističke, psihokognitivne, sociokulturne i pedagoško-didaktičke sastavnice. Često se u poučavanju jezika inzistira na lingvističkome (poznavanju teorije jezika), a zanemaruje se komunikacijska komponenta (primjena znanja). Unošenjem elemenata pozitivne psihologije u nastavu jezika očekuju se motiviraniji učenici, kvalitetnije znanje, zadovoljniji učenici, dobra atmosfera u razredu i pozitivan stav prema nastavnome predmetu. Zato će se napraviti istraživanje u tri osnovne škole u Republici Hrvatskoj gdje će se u nastavu jezika unositi elementi pozitivne psihologije te će se promatrati motivacija učenika, njihovo znanje i atmosfera u razredu. Početno stanje usporedit će se sa stanjem dobivenim nakon tjedan dana provođenja programa pozitivne psihologije. Očekuje se da će primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika pozitivno utjecati na sve elemente nastavnoga procesa te na kvalitetu znanja što potiče promjene u ciljevima i odgojnim zadaćama nastavnoga predmeta – materinskoga (hrvatskoga) jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Aladrović Slovaček, Katarina; Ivanković, Melita; Jurčić, Antonija
Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika // Stavovi promjena - promjene stavova / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 372-383 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Aladrović Slovaček, K., Ivanković, M. & Jurčić, A. (2011) Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika. U: Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.)Stavovi promjena - promjene stavova.
@article{article, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Ivankovi\'{c}, Melita and Jur\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2011}, pages = {372-383}, keywords = {pozitivna psihologija, komunikacijska kompetencija, u\v{c}enje materinskoga jezika}, title = {Primjena na\v{c}ela pozitivne psihologije u nastavi jezika}, keyword = {pozitivna psihologija, komunikacijska kompetencija, u\v{c}enje materinskoga jezika}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Ivankovi\'{c}, Melita and Jur\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2011}, pages = {372-383}, keywords = {positive psychology, communicative competence, learning of mother tongue}, title = {Application of Positive Psychology Principles in Language Teaching}, keyword = {positive psychology, communicative competence, learning of mother tongue}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font