Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524374

Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima


Hrvatić, Neven
Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima // Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima
Pitomača, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 524374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima
(The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima

Mjesto i datum
Pitomača, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 09.06.2011. - 12.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalizam
(The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities; intercultural education; interculturalism)

Sažetak
Znanstveni projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskimm jezicima” koji se realizira na Odsjeku/Zavodu za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu u razdoblju 2007.-2011. godina nastao je na tragu novih promišljnja interkulturalizma, gdje novi pristup interkulturalnom odgoju i obrazovanju polazi od pretpostavke razvijanja odnosa - sudjelovanja i uključivanja, kako bi učenici naučili živjeti zajedno, a interkulturalni odgoj i obrazovanje su nezaobilazani činitelji u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura i uspostavljanja pozitivnih relacija. Važna odrednica razvoja interkulturalizma, u kojem obrazovanje ima temeljnu, autonomnu ulogu, je implementacija istraživanja, kroz uvođenje modela zajedničkih nastavnih strategija, kojem nužno ne prethodi cjelovit teorijski pristup i/ili je riječ o procesu gdje se interkulturalni kurikulum (su)konstruira. Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). I posljednje svjetsko izvješće UNESCO-a o kulturnoj raznolikosti i međukulturnom dijalogu, iz 2009. godine upravo naglašava važnost osnaživanja veza između obrazovanja i kulturne raznolikosti, što je bila i polaznica projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima // Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima
Pitomača, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
Hrvatić, N. (2011) Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima. U: Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2011}, keywords = {Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalizam}, title = {Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima}, keyword = {Znanstveni projekt: Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalizam}, publisherplace = {Pitoma\v{c}a, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2011}, keywords = {The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities, intercultural education, interculturalism}, title = {The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities}, keyword = {The research project: Intercultural Curriculum and Education in the Languages of Minorities, intercultural education, interculturalism}, publisherplace = {Pitoma\v{c}a, Hrvatska; Virovitica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font