Pregled bibliografske jedinice broj: 524222
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 34(11) (1996), 157-166 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 524222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva
(Dilemmas in educational research and highlighting the desirable values of the individual and society)
Autori
Miliša, Zlatko
Izvornik
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) (0352-6798) 34(11)
(1996);
157-166
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vrijednosti ; pojedinac ; induktivni i deduktivni pristup
(values ; individual ; inductive and deductive approach)
Sažetak
Osnovni problem ovog pristupa istraživanja vrijednosti sadržan je u činjenici da je jednostavno nemoguće predvidjeti sve varijante individualnog standarda ponašanja- objekta preferiranja može biti u bilijunima varijanti. Drugi, teorijsko-deduktivni pristup vrijednostima zagovara trajni ili univerzalni karakter vrijednosti. Nedostatak ovog pristupa je odsutnost emprijskih provjera. Prihvatljiv pristup vrijednostima treba biti u stanju objasniti trajni karakter vrijednosti kao i njihovu promjenjivost.
Izvorni jezik
Hrvatski