Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524222

Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva


Miliša, Zlatko
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 34(11) (1996), 157-166 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 524222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva
(Dilemmas in educational research and highlighting the desirable values ​​of the individual and society)

Autori
Miliša, Zlatko

Izvornik
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) (0352-6798) 34(11) (1996); 157-166

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vrijednosti ; pojedinac ; induktivni i deduktivni pristup
(values ; individual ; inductive and deductive approach)

Sažetak
Osnovni problem ovog pristupa istraživanja vrijednosti sadržan je u činjenici da je jednostavno nemoguće predvidjeti sve varijante individualnog standarda ponašanja- objekta preferiranja može biti u bilijunima varijanti. Drugi, teorijsko-deduktivni pristup vrijednostima zagovara trajni ili univerzalni karakter vrijednosti. Nedostatak ovog pristupa je odsutnost emprijskih provjera. Prihvatljiv pristup vrijednostima treba biti u stanju objasniti trajni karakter vrijednosti kao i njihovu promjenjivost.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatko Miliša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miliša, Zlatko
Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 34(11) (1996), 157-166 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Miliša, Z. (1996) Dileme kod istraživanja i isticanja odgojno poželjnih vrijednosti pojedinca i društva. Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 34(11), 157-166.
@article{article, author = {Mili\v{s}a, Zlatko}, year = {1996}, pages = {157-166}, keywords = {vrijednosti, pojedinac, induktivni i deduktivni pristup}, journal = {Radovi (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije)}, volume = {34(11)}, issn = {0352-6798}, title = {Dileme kod istra\v{z}ivanja i isticanja odgojno po\v{z}eljnih vrijednosti pojedinca i dru\v{s}tva}, keyword = {vrijednosti, pojedinac, induktivni i deduktivni pristup} }
@article{article, author = {Mili\v{s}a, Zlatko}, year = {1996}, pages = {157-166}, keywords = {values, individual, inductive and deductive approach}, journal = {Radovi (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije)}, volume = {34(11)}, issn = {0352-6798}, title = {Dilemmas in educational research and highlighting the desirable values ​​of the individual and society}, keyword = {values, individual, inductive and deductive approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font