Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 523944

Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama


Iris Marušić; Vlasta Vizek Vidović
Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 1 (2011), 28/29; 18-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 523944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama
(Development of teacher leadership in Croatian schools)

Autori
Iris Marušić ; Vlasta Vizek Vidović

Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 1 (2011), 28/29; 18-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
učiteljsko liderstvo; profesionalni razvoj učitelja; refleksivna praksa
(teacher leadership; teacher professional development; reflective practice)

Sažetak
U člnaku se opisuje koncept učiteljskog liderstva, te razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Iris Marušić (autor)

Avatar Url Vlasta Vizek Vidović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Iris Marušić; Vlasta Vizek Vidović
Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 1 (2011), 28/29; 18-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Iris Marušić & Vlasta Vizek Vidović (2011) Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama. Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 1 (28/29), 18-21.
@article{article, year = {2011}, pages = {18-21}, keywords = {u\v{c}iteljsko liderstvo, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, refleksivna praksa}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {1}, number = {28/29}, issn = {1331-9299}, title = {Razvoj u\v{c}iteljskog liderstva u hrvatskim \v{s}kolama}, keyword = {u\v{c}iteljsko liderstvo, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, refleksivna praksa} }
@article{article, year = {2011}, pages = {18-21}, keywords = {teacher leadership, teacher professional development, reflective practice}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {1}, number = {28/29}, issn = {1331-9299}, title = {Development of teacher leadership in Croatian schools}, keyword = {teacher leadership, teacher professional development, reflective practice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font