Pregled bibliografske jedinice broj: 523787
Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture
Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 199-210 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 523787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture
(The attitudes of pupils toward music education and to music in general)
Autori
Dobrota, Snježana ; Reić-Ercegovac, Ina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 60
(2011), 2;
199-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbene aktivnosti; Glazbena kultura; stavovi učenika; vrsta škole
(music education; music activities; pupils' attitudes; school type)
Sažetak
Izabrane su dvije varijable, spol i vrsta škole (škola-vježbaonica i škola u kojoj glazbenu nastavu realizira razredni učitelj), te je istražen njihov utjecaj na učeničke stavove. Rezultati potvrđuju kako učenici imaju pozitivan stav prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Nadalje, učenice u odnosu na učenike imaju pozitivniji stav prema Glazbenoj kulturi. Nije potvrđen utjecaj vrste škole na stavove prema Glazbenoj kulturi, niti prema glazbi općenito, iako je uočeno bolje poznavanje nastavnih sadržaja kod učenika iz škola-vježbaonica. S obzirom na uočene trendove opadanja interesa prema „školskoj glazbi“ i glazbenoj nastavi u dobi oko dvanaeste godine (Siebenaler, 2008), autorice sugeriraju mogućnost provođenja sličnog istraživanja s učenicima viših razreda osnovne škole, te sa srednjoškolcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts