Pregled bibliografske jedinice broj: 52370
Longitudinalna studija razvoja morfološko-motoričkih karakteristika dječaka i djevojčica od 5. do 7. godine
Longitudinalna studija razvoja morfološko-motoričkih karakteristika dječaka i djevojčica od 5. do 7. godine // Kineziologija za 21. stoljeće / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 144-146 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 52370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Longitudinalna studija razvoja morfološko-motoričkih karakteristika dječaka i djevojčica od 5. do 7. godine
(Longitudinal study of the morphological and motor characteristics development in boys and girls in age 5 � 7 year)
Autori
Kosinac, Zdenko ; Katić, Ratko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziologija za 21. stoljeće
/ Milanović, Dragan - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 144-146
Skup
2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 22.09.1999. - 26.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
morfološke osobine; motoričke sposobnosti; dječaci; djevojčice; 5-7 godina
(morphological status; motor status; boys; girls; 5-7 year)
Sažetak
The aim of paper is to analyse morphological and motor state in girls and boys, from their 5th to 7th year of age, and thus obtain significant estimations on their motor and somatic maturity for school. Batteries of 13 morphological and 11 motor tests were employed to investigate children� s characteristics and abilities. Conclusion is: differences by gender in the development of morphological characteristics and motor abilities do exist, being somewhat less pronounced in the morphological than in motor measures. There are differences in the rate and magnitude of changes according to the years of age. Kindergarten and school teachers should be well acquainted with the development characteristics and gender differences in the children of that age because they must respect them in the educational work, especially in the play and physical education activities organisation.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti