Pregled bibliografske jedinice broj: 52368
Utjecaj programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na promijene morfoloških karakteristika sedmogodišnjih učenika
Utjecaj programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na promijene morfoloških karakteristika sedmogodišnjih učenika // 2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće : zbornik radova = 2nd International Scientific Conference Kinesiology for the 21st century = proceedings / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb, 1999. str. 117-119 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 52368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na promijene morfoloških karakteristika sedmogodišnjih učenika
(The influence of specially programmed PE teaching on the morphological characteristics of the seven years old boys)
Autori
Babin, Josip ; Katić, Ratko ; Vlahović, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće : zbornik radova = 2nd International Scientific Conference Kinesiology for the 21st century = proceedings
/ Milanović, Dragan - Zagreb, 1999, 117-119
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za dvadeset prvo stoljeće (2 ; 1999)
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 22.09.1999. - 26.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
morfološke karakteristike; dječaci; programirana nastava
(morphological characteristics; boys; programmed PE teaching)
Sažetak
Aim of paper is to demonstrate what effects could be achieved in the morphological characteristics transformation in the primary school first class pupils by means of implementing programmed PE teaching to the regular, standard PE curriculum and syllabus. A battery of 14 morphological measures, take twice � at the beginning and at the end of school year, was applied on two groups in a sample (n 0325 boys, average age of seven years): the control group (n = 140 boys attending regular PE classes conducted by a class teacher) and the experimental group (n 0 185 boys engaged in the specially programmed PE classes, conducted by PE teacher). Results of both measurements were processed by algorithm SSDIF which analyzed quantitative changes in two points under the difference model. The specially programmed PE classes had a favorable influence on the growth and development of pupils.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti