Pregled bibliografske jedinice broj: 52367
Utjecaj posebno programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na motoričke sposobnosti sedmogodišnjih učenica
Utjecaj posebno programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na motoričke sposobnosti sedmogodišnjih učenica // 2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće : zbornik radova = 2nd International Scientific Conference Kinesiology for the 21st century = proceedings / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb, 1999. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 52367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj posebno programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na motoričke sposobnosti sedmogodišnjih učenica
(The influence of specially programmed PE teaching on the motor abilities in seven years old girls)
Autori
Babin, Josip ; Katić, Ratko ; Vlahović, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće : zbornik radova = 2nd International Scientific Conference Kinesiology for the 21st century = proceedings
/ Milanović, Dragan - Zagreb, 1999, 115-116
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za dvadeset prvo stoljeće (2 ; 1999)
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 22.09.1999. - 26.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motoričke sposobnosti; djevojčice; programirana nastava
(motor abilities; girls; programmed PE teaching)
Sažetak
Research sample comprised 310 seven-years old girls that were divided into experimental (n= 170 ; specially programmed PE classes that preferred contents from the track and field sport gymnastics and sport games) and control (n = 140 ; regular official PE programme) group according to the content of physical education classes criterion. Aim was to determine what transformation effects in the basic motor abilities could be achieved by implementing so enriched PE contents. The battery of 12-motor tests applied in two measurements. Discriminant analysis was employed to determine differences between groups. Significantly greater positive effects were achieved by implementation specially programmed PE teaching.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti