Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522841

Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja


Nadrljanski, Mila
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja // Informatologia, 39 (2006), 4; 297-301 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 522841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja
(Learning in electronic environment e-learning – some conceptual issues)

Autori
Nadrljanski, Mila

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39 (2006), 4; 297-301

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
e-učenje; obrazovanje; nove tehnologije
(e-learning; education; new technologies)

Sažetak
U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mila Nadrljanski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nadrljanski, Mila
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja // Informatologia, 39 (2006), 4; 297-301 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Nadrljanski, M. (2006) Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja. Informatologia, 39 (4), 297-301.
@article{article, author = {Nadrljanski, Mila}, year = {2006}, pages = {297-301}, keywords = {e-u\v{c}enje, obrazovanje, nove tehnologije}, journal = {Informatologia}, volume = {39}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {U\v{c}enje u elektronskom okru\v{z}enju e-learning - neka koncepcijska pitanja}, keyword = {e-u\v{c}enje, obrazovanje, nove tehnologije} }
@article{article, author = {Nadrljanski, Mila}, year = {2006}, pages = {297-301}, keywords = {e-learning, education, new technologies}, journal = {Informatologia}, volume = {39}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {Learning in electronic environment e-learning – some conceptual issues}, keyword = {e-learning, education, new technologies} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font