Pregled bibliografske jedinice broj: 522841
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja // Informatologia, 39 (2006), 4; 297-301 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 522841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje u elektronskom okruženju e-learning - neka koncepcijska pitanja
(Learning in electronic environment e-learning – some conceptual issues)
Autori
Nadrljanski, Mila
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39
(2006), 4;
297-301
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
e-učenje; obrazovanje; nove tehnologije
(e-learning; education; new technologies)
Sažetak
U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split
Profili:
Mila Nadrljanski
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus