Pregled bibliografske jedinice broj: 522835
Informatička pismenost i informatizacija obrazovanja
Informatička pismenost i informatizacija obrazovanja // Informatologia. Separat speciale, 10 (2006), 12-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 522835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatička pismenost i informatizacija obrazovanja
(Computer literacy and computerisation of education)
Autori
Nadrljanski, Đorđe
Izvornik
Informatologia. Separat speciale (1332-1463) 10
(2006);
12-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
novi mediji; informatizacija škola; informatizacijska pismenost
(new media; computerisation of school; computer literacy)
Sažetak
Pojam pismenosti uvijek je dio neke kulture i tradicije, on ima svoje povijesne, političke društvene i ideološke osobitosti. No, današnje informacijsko doba povezalo je narode, kulture, znanja i poslovanja, a informacijski obojana svagdašnjica, bez obzira na zemljopisne različitosti, nametnula je nove društvene prakse, nove medije i nove načine kreiranja značenja, a time i nove intrepetacije pismenosti. Uobičajeno izražavanje tumačenja jezikom usmjerava te prema multimedijalnom izražavanju značenja koje je multiplicirano značenje i kontekstom slike i teksta. Ovaj rad se bavi pitanjima informacijske pismenosti i informatizacijom škole.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti