Pregled bibliografske jedinice broj: 522709
Poslovna izvrsnost u funkciji stalnog poboljšavanja u organizacijama
Poslovna izvrsnost u funkciji stalnog poboljšavanja u organizacijama // Računovodstvo i financije, 8 (2010), 106-111 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 522709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna izvrsnost u funkciji stalnog poboljšavanja u organizacijama
(Business excellence in the function of continuous improvement in organizations)
Autori
Legčević Jelena
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 8
(2010);
106-111
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
poslovni rezultata; ljudi
(business results; humans)
Sažetak
Poslovna izvrsnost je termin koji se vrlo često koristi i izvan konteksta njegovoga izvornoga smisla. Poslovna izvrsnost je nova paradigma upravljanja organizacijom holističkim pristupom menadžmentu. Ona se zasniva na principima Upravljanja potpunom kvalitetom i mjerenja i poboljšavanja raznih aspekata organizacije da bi se zadovoljili svi polagatelji prava. Za primjenu i uspostavu poslovne izvrsnosti koriste nam modeli koji su proizašli iz prestižnih nagrada za kvalitetu. U Japanu to je Deming Prize, u Americi to je Malcolm Baldrige National Award (MBNQA), a u Europi – European Quality award (EQA).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek
Profili:
Jelena Legčević
(autor)