Pregled bibliografske jedinice broj: 522707
Kultura organizacije kao čimbenik poboljšanja poslovnog rezultata
Kultura organizacije kao čimbenik poboljšanja poslovnog rezultata // Računovodstvo i financije, 9 (2010), 152-158 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 522707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura organizacije kao čimbenik poboljšanja poslovnog rezultata
(Culture of organization as a driving force for successfull business results)
Autori
Legčević Jelena
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 9
(2010);
152-158
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
kultura organizacije; ljudi
(culture of organization; humans)
Sažetak
Građenje i održavanje organizacije koja uvodi sustav upravljanja kvalitetom zahtjeva spremnost na kulturološke promjene te na usvajanje pouzdanih praksi i implementacijskih strategija te učinkovitu organizacijsku strukturu. Kultura organizacije samo je jedna od razina kulture čiji je proces izgradnje dugotrajan, složen i nikada završen posao. Njegovo kvalitetno provođenje garantira konkurentsku i komparativnu prednost za organizaciju u smislu manjih izdataka, motiviranijih namještenika te povećanog ugleda organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek
Profili:
Jelena Legčević
(autor)