Pregled bibliografske jedinice broj: 522463
Problemska nastava književnosti i teorija recepcije
Problemska nastava književnosti i teorija recepcije // Problemsko učenje u nastavi : prilozi s Prvoga jugoslavenskog simpozijuma o problemskoj nastavi / Stevanović, Marko (ur.).
Loznica: Učiteljsko društvo Loznica ; Samoupravno vaspitanje, 1984. str. 100-103
CROSBI ID: 522463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemska nastava književnosti i teorija recepcije
(Problem-based learning in teaching literature and theories of reception)
Autori
Pandžić, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Problemsko učenje u nastavi : prilozi s Prvoga jugoslavenskog simpozijuma o problemskoj nastavi
Urednik/ci
Stevanović, Marko
Izdavač
Učiteljsko društvo Loznica ; Samoupravno vaspitanje
Grad
Loznica
Godina
1984
Raspon stranica
100-103
ISBN
86-7372-050-8
Ključne riječi
Književnost, problemska nastava, teorija recepcije.
(Literature, problem-based learning, theories of reception.)
Sažetak
U radu se raspravlja o mogućnostima uskladbe problemske nastave književnosti i teorije recepcije koju je začeo i osobito afirmirao Hans Robert Jauss.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija