Pregled bibliografske jedinice broj: 522456
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, II. dio
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, II. dio // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 5 (1984), 467-477 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 522456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, II. dio
(The main streams of the school interpretation of the novel in Yugoslavia since 1945 to 1979, Part II)
Autori
Pandžić, Vlado
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 5
(1984);
467-477
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Roman; školska interpretacija.
(Novel; school interpretation.)
Sažetak
U drugome je dijelu rada uglavnom predstavljena komparativna raščlamba glavnih obilježja teorije nastave romana (1962-1979). Hrvatski interpretacijski pristup romanu (sukladan teoriji interpretacije) i hrvatski problemski pristup romanu prihvaćeni su kao najsvrhovitiji te obvezatni u svim jugoslavenskim republikama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija