Pregled bibliografske jedinice broj: 522454
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 4 (1984), 357-367 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 522454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio
(The main streams of the school interpretation of the novel in Yugoslavia since 1945 to 1979, Part I)
Autori
Pandžić, Vlado
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 4
(1984);
357-367
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Roman; školska interpretacija.
(Novel; school interpretation.)
Sažetak
U prvome je dijelu rada osobito predstavljena komparativna raščlamba glavnih značajki školskoga pristupa romanu (1945-1961). Pozitivističko-sociološki i eksplikacijski smjerovi hrvatske teorije nastave romana isticani su kao uzor u svim jugoslavenskim republikama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija