Pregled bibliografske jedinice broj: 522416
Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere
Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere // Pedagogija, 61 (2006), 2; 211-216 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 522416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Infokomunikaciona tehnologija, kompetentnost nastavnika i primarne komunikacijske barijere
(Info-communication technology, competence of teachers and primary communication barriers)
Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila
Izvornik
Pedagogija (0031-3807) 61
(2006), 2;
211-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
infokomunikacijska tehnologija; komunikacijske barijere; obrazovanje nastavnika
(info-communication technology; communication barriers; education of teachers)
Sažetak
Nastava je komunikacijski proces koji se bazira ne samo na pedagoško-didaktičkim i metodičkim osnovama, već i na faktorima koje determinira informatika. Nastavnik treba poznavati teoriju informacije, elemente i strukturu informacije, a posebno funkcije znakova i medija. Također treba vladati informacijskim specifičnostima pojedinih tehnoloških nivoa i modela nastavnih komunikacija, informacijskim barijerama i načinima njihovog eliminiranja, te faktorima informacijskog kapaciteta nastavne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split