Pregled bibliografske jedinice broj: 522384
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava // 1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova / The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 539-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 522384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni mediji u obrazovanju - pregled međunarodnih iskustava
(Digital media in education system - review of international practice)
Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila ; Tomašević, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
1. međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage” : zbornik radova
/ The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage - Zagreb : Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 539-550
ISBN
978-953-178-305-0
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija “The Future of Information Sciences : Digital Information and Heritage” (1 ; 2007)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.11.2007. - 09.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni mediji; obrazovanje; međunarodna iskustva
(digital media; education system; international practice)
Sažetak
Istraživanje i analiza situacije koja se odnosi na digitalne medije u našem obrazovanju bit će uključeni u kontekst međunarodnog razvoja u različitim zemljama. Na temelju analiza međunarodnih studija, metaanaliza, preporuka i Delfi studija nalazimo da je postojeće znanje uz određeni predviđeni razvoj obećavajuće. U usporedbi s međunarodnim iskustvima naši studenti imaju naglašeno pozitivan stav o digitalnim medijima. Uzimajući u obzir međunarodne usporedbe, primjerice u Njemačkoj, očigledno je da postoje razlike u stavovima dječaka i djevojčica i jako su izražene. Naglašeno pozitivni stavovi roditelja, učitelja i studenata u skandinavskim zemljama mogu se dovesti u vezu s općenito pozitivnim stavovima u društvu u kojemu je integracija digitalnih medija iznimno napredovala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Split