Pregled bibliografske jedinice broj: 522357
Sustavi pojmova u nastavi matematike
Sustavi pojmova u nastavi matematike // Zbornik radova trećeg stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo ; IGSA, 2003. str. 80-96 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 522357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustavi pojmova u nastavi matematike
(The systems of concepts in mathematics education)
Autori
Bjelanović Dijanić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova trećeg stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
/ Kadum, Vladimir - Pula : Hrvatsko matematičko društvo ; IGSA, 2003, 80-96
ISBN
953-6788-12-8
Skup
Treći stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 16.10.2003. - 18.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
grozdovi; hijerarhijske strukture; kreativnost; sistematizacija; sustav pojmova; tablica sličnosti i razlika
(Brainwriting; Clustering; Tree; creativity; systematization; system of concepts; Compare Contrast)
Sažetak
Ovaj rad je nastao na temelju autoričinog petogodišnjeg radnog iskustva kao nastavnika matematike u Srednjoj školi Čazma. U današnjoj školi kada je količina informacija koje učenici svakodnevno čuju u porastu, nužno je učenike navikavati da primljene informacije što bolje sistematiziraju i povežu s onima koje su prije naučili kako bi što dugotrajnije i kvalitetnije upamtili ono što je današnja škola stavila pred njih. U tu svrhu bi i nastavnici na svojim satovima trebali što češće sistematizirati nastavno gradivo. Budući da matematika nije predmet u kojem se samo rješavaju zadaci, poželjno je i tu uvesti neke promjene. Istovremeno treba poticati i razvijati kreativnost svakog učenika. Da bi zadovoljila oba ova zahtjeva, autorica je u nastavu matematike uvela jednu novu metodu rada - izradu sustava pojmova. U radu je opisano nekoliko primjera koji obuhvaćaju sljedeće modele: tablice sličnosti i razlika, hijerarhijske strukture i grozdove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA