Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522249

Tri aspekta pristupa obrazovanju


Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Tri aspekta pristupa obrazovanju // Učitelj, škola i osvita / Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni (ur.).
Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2011. str. 137-148


CROSBI ID: 522249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tri aspekta pristupa obrazovanju
(Three Aspects of Approach to Education)

Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Učitelj, škola i osvita

Urednik/ci
Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni

Izdavač
Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

Grad
Horlivka

Godina
2011

Raspon stranica
137-148

ISBN
978-966-8469-0

Ključne riječi
informatičko modeliranje, model, znanje, vještine
(Information modelling, model, knowledge, skills)

Sažetak
Značenje informatičkog modelovanja ili pravljenja modela za školsku nastavu stalno je naglašavano od strane didaktičara informatike, i već je našlo pristup u mnoge nastavne programe informatike. Obrazovanje se može posmatrati kao proces koji je analogan funkcijama koje u informatici imaju informacioni sistemi. Naime, u obrazovanju se odvi¬jaju procesi koji se mogu opisati na sledeći način: priprema (prikupljanje), emitovanje (predaje), prenos, prijem, obrada i skladištenje podataka, kao i njihovom korišćenju u svrhu izgradnje znanja, veština i navika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Đorđe Nadrljanski (autor)

Avatar Url Mila Nadrljanski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Tri aspekta pristupa obrazovanju // Učitelj, škola i osvita / Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni (ur.).
Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2011. str. 137-148
Nadrljanski, Đ. & Nadrljanski, M. (2011) Tri aspekta pristupa obrazovanju. U: Kožuha, B. & Bočarovoi, O. (ur.) Učitelj, škola i osvita. Horlivka, Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, str. 137-148.
@inbook{inbook, author = {Nadrljanski, \DJor\dje and Nadrljanski, Mila}, year = {2011}, pages = {137-148}, keywords = {informati\v{c}ko modeliranje, model, znanje, vje\v{s}tine}, isbn = {978-966-8469-0}, title = {Tri aspekta pristupa obrazovanju}, keyword = {informati\v{c}ko modeliranje, model, znanje, vje\v{s}tine}, publisher = {Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze na Primorskem}, publisherplace = {Horlivka} }
@inbook{inbook, author = {Nadrljanski, \DJor\dje and Nadrljanski, Mila}, year = {2011}, pages = {137-148}, keywords = {Information modelling, model, knowledge, skills}, isbn = {978-966-8469-0}, title = {Three Aspects of Approach to Education}, keyword = {Information modelling, model, knowledge, skills}, publisher = {Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze na Primorskem}, publisherplace = {Horlivka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font