Pregled bibliografske jedinice broj: 522249
Tri aspekta pristupa obrazovanju
Tri aspekta pristupa obrazovanju // Učitelj, škola i osvita / Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni (ur.).
Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2011. str. 137-148
CROSBI ID: 522249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tri aspekta pristupa obrazovanju
(Three Aspects of Approach to Education)
Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Učitelj, škola i osvita
Urednik/ci
Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni
Izdavač
Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
Grad
Horlivka
Godina
2011
Raspon stranica
137-148
ISBN
978-966-8469-0
Ključne riječi
informatičko modeliranje, model, znanje, vještine
(Information modelling, model, knowledge, skills)
Sažetak
Značenje informatičkog modelovanja ili pravljenja modela za školsku nastavu stalno je naglašavano od strane didaktičara informatike, i već je našlo pristup u mnoge nastavne programe informatike. Obrazovanje se može posmatrati kao proces koji je analogan funkcijama koje u informatici imaju informacioni sistemi. Naime, u obrazovanju se odvi¬jaju procesi koji se mogu opisati na sledeći način: priprema (prikupljanje), emitovanje (predaje), prenos, prijem, obrada i skladištenje podataka, kao i njihovom korišćenju u svrhu izgradnje znanja, veština i navika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split