Pregled bibliografske jedinice broj: 522221
Kvaliteta kao poslovna filozofija
Kvaliteta kao poslovna filozofija // Aerodrom, Vol .1. (2006), 2; 18-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 522221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao poslovna filozofija
(Quality as a Business Philosophy)
Autori
Drljača, Miroslav
Izvornik
Aerodrom (1845-4887) Vol .1.
(2006), 2;
18-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kvaliteta; poslovna filozofija
(quality; business philosophy)
Sažetak
Sažetak: U razdoblju gospodarskog oporavka, strukturne prilagodbe gospodarstva po uzoru na gospodarstva tržišne tradicije, prilagodbi materijalne i socijalne infrastrukture zahtjevima koji proizlaze iz dokumenata Europske unije i inih integracija, razvoju demokracije u Republici Hrvatskoj, unatoč čestim poremećajima na globalnom tržištu usluga u zračnom prometu, logičnim se čini iste i slične procese i postupke primijeniti u Zračnoj luci Zagreb d.o.o. Tim strukturnim promjenama želi se poboljšati dosadašnja neučinkovita organizacija, način rada, svjesnost o vlastitoj ulozi u ostvarivanju općih i posebnih menadžerskih ciljeva, politike kvalitete, strategije, vizije i misije Zračne luke Zagreb d.o.o. Želi se izvršiti restrukturiranje na način koji osigurava da kvaliteta postane poslovnom filozofijom, načinom ponašanja, posebnošću po kojoj ju prepoznaju zainteresirane strane, alatom koji osigurava optimalan utrošak svih resursa koji se koriste u poslovnim procesima i otkrivanje i aktiviranje unutarnjih rezervi te konkurentskom prednošću. Uspostavljanje integriranog sustava kvalitete sukladno sa zahtjevima međunarodnih normi ISO 9001:2000, ISO 14001:1996 i SA 8000:2001, kao svjetski priznatim kriterijima kvalitete poslovnog sustava, prepoznato je kao početni, značajan korak u ostvarivanju vizije i misije Zračne luke Zagreb d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija