Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 522221

Kvaliteta kao poslovna filozofija


Drljača, Miroslav
Kvaliteta kao poslovna filozofija // Aerodrom, Vol .1. (2006), 2; 18-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 522221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta kao poslovna filozofija
(Quality as a Business Philosophy)

Autori
Drljača, Miroslav

Izvornik
Aerodrom (1845-4887) Vol .1. (2006), 2; 18-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kvaliteta; poslovna filozofija
(quality; business philosophy)

Sažetak
Sažetak: U razdoblju gospodarskog oporavka, strukturne prilagodbe gospodarstva po uzoru na gospodarstva tržišne tradicije, prilagodbi materijalne i socijalne infrastrukture zahtjevima koji proizlaze iz dokumenata Europske unije i inih integracija, razvoju demokracije u Republici Hrvatskoj, unatoč čestim poremećajima na globalnom tržištu usluga u zračnom prometu, logičnim se čini iste i slične procese i postupke primijeniti u Zračnoj luci Zagreb d.o.o. Tim strukturnim promjenama želi se poboljšati dosadašnja neučinkovita organizacija, način rada, svjesnost o vlastitoj ulozi u ostvarivanju općih i posebnih menadžerskih ciljeva, politike kvalitete, strategije, vizije i misije Zračne luke Zagreb d.o.o. Želi se izvršiti restrukturiranje na način koji osigurava da kvaliteta postane poslovnom filozofijom, načinom ponašanja, posebnošću po kojoj ju prepoznaju zainteresirane strane, alatom koji osigurava optimalan utrošak svih resursa koji se koriste u poslovnim procesima i otkrivanje i aktiviranje unutarnjih rezervi te konkurentskom prednošću. Uspostavljanje integriranog sustava kvalitete sukladno sa zahtjevima međunarodnih normi ISO 9001:2000, ISO 14001:1996 i SA 8000:2001, kao svjetski priznatim kriterijima kvalitete poslovnog sustava, prepoznato je kao početni, značajan korak u ostvarivanju vizije i misije Zračne luke Zagreb d.o.o.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miroslav Drljača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Drljača, Miroslav
Kvaliteta kao poslovna filozofija // Aerodrom, Vol .1. (2006), 2; 18-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Drljača, M. (2006) Kvaliteta kao poslovna filozofija. Aerodrom, Vol .1. (2), 18-20.
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, year = {2006}, pages = {18-20}, keywords = {kvaliteta, poslovna filozofija}, journal = {Aerodrom}, volume = {Vol .1.}, number = {2}, issn = {1845-4887}, title = {Kvaliteta kao poslovna filozofija}, keyword = {kvaliteta, poslovna filozofija} }
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, year = {2006}, pages = {18-20}, keywords = {quality, business philosophy}, journal = {Aerodrom}, volume = {Vol .1.}, number = {2}, issn = {1845-4887}, title = {Quality as a Business Philosophy}, keyword = {quality, business philosophy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font