Pregled bibliografske jedinice broj: 522007
Primjena grede u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Primjena grede u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Zbornik radova 19. Ljetne škole kineziologa R Hrvatske / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. (557)-(563) (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 522007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena grede u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
(Application of balance beams in teaching physical education)
Autori
Stibilj – Batinić, Tatjana ; Živčić Marković, Kamenka ; Badić, Aida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 19. Ljetne škole kineziologa R Hrvatske
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, (557)-(563)
ISBN
953-95082-6-6
Skup
19. Ljetna škola kineziologa RHrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Sportska gimnastika; greda; tjelesna i zdravstvena kultura
(Artistic gymnastics; balance beam; physical education)
Sažetak
Hodanja su iznimno zahvalna gibanja u školskoj populaciji. Višestruko su korisna, za dječake su izazov, a djevojčicama se dodaje i estetski doživljaj osjećaja za lijepo i skladno. Hodanja se brzo uče, učenici brzo napreduju i imaju osjećaj postignuća. Zbog naglog rasta u visinu sposobnostima ravnoteže i koordinacije treba posvetiti veliku pozornost i ova tema doprinosi učenicima stjecanje spoznaje o osobnim mogućnostima čime se razvija objektivna slika o sebi. Primjenom različitih varijanti hodanja, učenici će kroz brzi napredak osjećati postignuće i zadovoljstvo što je važno uvijek, a posebno u toj dobi, stvaranja slike o sebi uz razvijanje estetske komponente čime ostvarujemo postignuće zadano HNOS-om. Za one koji žele pronaći korelaciju s drugim predmetima u 7. razredu iz fizike je zgodna povezanost s temom ''Težište i ravnoteža tijela''. Implementiranjem osnovnih kretnih struktura na uskim površinama razvija se osjećaj za ljepotu i svrsishodnost pokreta što je esencijalno u razvoju ličnosti učenica, dok se kod učenika utječe na samokontrolu i uočavanje funkcionalnosti pokreta te ovom temom u cjelini obuhvaćamo antropološke, obrazovne i odgojne zadatke tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija