Pregled bibliografske jedinice broj: 522005
Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi
Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj nastavi // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 113-121 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 522005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj sportske gimnastike u razrednoj
nastavi
(The role and significance of gymnastics in lower
primary school classes)
Autori
Živčić Marković, Kamenka
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 1
(2010), 2;
113-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
sportska gimnastike ; osnovna škola ; razredna nastava
(artistic gymnastics ; elementary school ; class teaching)
Sažetak
U razrednoj nastavi, od 1. do 4. razreda osnovnih škola, od ukupno 106 nastavnih tema i cjelina koje su predviđene i zastupljene u nastavnom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture, 47 tema obuhvaća različite gimnastičke sadržaje. Što znači da od ukupnog broja sportskih sadržaja, a koji se odnose na ostale sportove, oko 44, 4% čine gimnastičke kretne strukture. Tema koje su vezane uz gimnastički sport, a sukladno njegovim glavnim karakteristikama i njemu pripadajućih disciplina, mogu se podijeliti u četiri skupine: osnove akrobatika, osnove preskoka, osnove visova i upora na spravama i osnove ravnotežnih položaja na uskim površinama. Stoga, cilj ovoga rada bio je prikazati ulogu i značaj gimnastičkog sporta u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi, posebice u razrednoj nastavi iz razloga, a sa željom da se gimnastika što više približi i bolje upozna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija