Pregled bibliografske jedinice broj: 52192
Inegrirana nastava u mlađoj školskoj dobi
Inegrirana nastava u mlađoj školskoj dobi // Kineziologija za 21. stoljeće / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 168-169 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 52192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inegrirana nastava u mlađoj školskoj dobi
(Integrative teaching for the younger elementary-school pupils)
Autori
Šumanović, Mara ; Mršo, Marica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziologija za 21. stoljeće
/ Milanović, Dragan - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 168-169
Skup
2. Međunarodna znanstvena konferencija Kineziologija za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 22.09.1999. - 26.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integrirana nastava; osnovna škola
(integrative teaching; elementary-school)
Sažetak
Integrative teaching is the basic element of the contemporary teaching delivery that enables the creative work of pupils. It correlates and mingles contents of different courses through the planning of the teaching themes. Physical education by its nature, that is by its contents and forms play and physical activity offers a lot of possibilities for the integrative learning and teaching.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA