Pregled bibliografske jedinice broj: 521542
Principi izgradnje poslovnih sustava
Principi izgradnje poslovnih sustava // 4. hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i napredak" / Bunjevac, Željko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2002. str. 44-51 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 521542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Principi izgradnje poslovnih sustava
(The Principles of Business System Modeling)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4. hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i napredak"
/ Bunjevac, Željko - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2002, 44-51
ISBN
953-97468-4-11
Skup
4. hrvatska konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 06.11.2002. - 08.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
princip; poslovni proces; poslovni sustav; izgradnja poslovnih procesa
(principle; business process; business system; business system modeling)
Sažetak
Sažetak: Unatoč činjenici da su modeli ISO 9001, 9002 i 9003 iz 1994. godine sadržavali zahtjev za upravljanje procesima, model ISO 9001:2000 potencira izgradnju i upravljanje procesima i procesni pristup izgradnji i uspostavi sustava kvalitete u organizaciji. To iz razloga što je razdoblje između dvije velike revizije normi ISO 9000ff, pored ostalog, okarakterizirao neodgovarajući odnos prema procesima i zanemarivanje procesnog pristupa u primjeni. Izgradnja poslovnih procesa složena je zadaća menadžmenta svake organizacije ali joj treba odlučno pristupiti pridržavajući se pri tome principa izgradnje poslovnih procesa. Izgradnja poslovnih procesa važna je za svaku organizaciju neovisno o tome želi li ona uspostaviti i potvrditi sustav kvalitete sukladno zahtjevima modela ISO 9001:2000, ili ne. U slučaju da to želi, izgrađenost, dokumentiranost i implementiranost poslovnih procesa u poslovni sustav trebat će moći dokazati neovisnim ocjenjivačima. Principijelna izgradnja poslovnih procesa u velikoj mjeri treba doprinijeti pouzdanosti poslovnih procesa, a time i poslovnog sustava u cjelini što pozitivno utječe na stupanj zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga organizacije. Pokazatelji produktivnosti, ekonomičnosti, rentabilnosti i profitabilnosti trebali bi to potvrditi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija