Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 521332

Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu


Škare, Vatroslav
Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 521332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu
(Service innovation based on Internet marketing)

Autori
Škare, Vatroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2011

Stranica
275

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
inovacije usluga; e-usluge; inovativnost; internetski marketing; marketinški miks
(service innovation; e-services; innovativeness; internet marketing; marketing mix)

Sažetak
Usprkos rastućoj važnosti interneta u inovacijama usluga još uvijek se malo zna o prirodi inovacija usluga u elektroničkom okruženju. Istovremeno, internetski marketing postao je važan dio teorije i prakse marketinga, a postavljeno je pitanje primjenjivosti tradicionalnog marketinškog miksa za provođenje marketinških aktivnosti u elektroničkom okruženju. Istraživanjem za stolom provedena je kritička analiza recentne domaće i inozemne znanstvene i stručne literature iz područja inovacija, inovacija usluga i internetskog marketinga, čime su povezane dosadašnje spoznaje iz svakog od navedenih područja. Zatim je provedeno opisno istraživanje na uzorku uslužnih poduzeća u Republici Hrvatskoj u cilju identifikacije različitih dimenzija inovativnosti e-usluga te njihove klasifikacije. E-usluge u hrvatskim uskužnim poduzećima klasificirane su prema stupnju novosti te je utvrđena razina proaktivnosti strategija razvoja i uvođenja na tržište. Dosadašnji pristup klasifikacijama inovacija usluga pokazali su se prikladnima za izučavanje inovativnosti i klasifikaciju inovacija e-usluga. Nadalje, provjerena je prikladnost tradicionalnog marketinškog miksa za upravljanje internetskim marketingom u uslužnim poduzećima. Usprkos činjenici da se većina metoda i tehnika internetskog marketinga može promatrai u okviru tradicionalnog marketinškog miksa, identificirana je nova skupina aktivnosti upravljanja virtualnim zajednicama. Usporedbom primjene internetskog marketinga u uslužnim poduzećima i razine inovativnosti e-usluga utvrđena je njihova povezanost. Temeljem dobivenih spoznaja dane su preporuke za daljnja istraživanja te smjernice za primjenu u uslužnim poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Škare, Vatroslav
Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
Škare, V. (2011) 'Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2011}, pages = {275}, keywords = {inovacije usluga, e-usluge, inovativnost, internetski marketing, marketin\v{s}ki miks}, title = {Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu}, keyword = {inovacije usluga, e-usluge, inovativnost, internetski marketing, marketin\v{s}ki miks}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2011}, pages = {275}, keywords = {service innovation, e-services, innovativeness, internet marketing, marketing mix}, title = {Service innovation based on Internet marketing}, keyword = {service innovation, e-services, innovativeness, internet marketing, marketing mix}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font