Pregled bibliografske jedinice broj: 521281
Terapija glazbom i dijete iz nepotpune obitelji u dječjem vrtiću
Terapija glazbom i dijete iz nepotpune obitelji u dječjem vrtiću // Međunarodni znanstveno-stručni skup Dijete i estetski izričaji, Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2011. str. 41-41 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 521281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terapija glazbom i dijete iz nepotpune obitelji u dječjem vrtiću
(Music therapy and children from incomplete family in kindergarten)
Autori
Radetić-Paić, Mirjana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Hauser, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
ISBN
978-953-7237-85-1
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Dijete i estetski izričaji, Sveučilište u Zadru Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
glazbena terapija; glazba u predškolskoj ustanovi; nepotpuna obitelj; rizični čimbenici za razvoj poremaćaja u ponašanju
(music therapy; music in preschool; incomplete family; risk factors for the development of behavioral disorders)
Sažetak
Poznato je da je terapija glazbom proces u kojem terapeut koristi emocionalna, mentalna, socijalna, duhovna i estetska svojstva glazbe kako bi izliječio pacijenta ili poboljšao njegovo zdravlje. Kontrolirano stručno korištenje glazbe u tretmanu, rehabilitaciji, edukaciji i vježbanju djece predškolske dobi koja pate od različitih smetnji može biti od velike pomoći. Naime, djeca iz nepotpune obitelji (bilo da se radi o izvanbračnom rođenju, razvodu braka roditelja, smrti roditelja i sl.) u posebnom su položaju koji ovisi o okruženju i mogućim diskriminacijama, kao i o samom doživljavanju djeteta prema svom položaju. Nepotpuna obitelj može biti nedostatna za odgoj i formiranje ličnosti djeteta. Takvoj djeci može nedostajati čvrstina emocija, često postaju nestabilnog karaktera i osjećajno ugrožena što može predstavljati rizične čimbenike za pojavu i razvoj poremećaja u ponašanju kasnije u adolescenciji. Rad se stoga bavi načinima uporabe organiziranih zvukova i glazbe koji mogu biti od pomoći jer razvijaju međusobnu povezanost između djeteta i odgojitelja u vrtiću podržavajući i osnažujući tjelesno, društveno i osjećajno zdravlje djeteta što ono, nerijetko, u obitelji ne može ostvariti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli