Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 521205

Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika


Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 521205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
(Intercultural Competence in the Lifelong Learning of Teachers)

Autori
Bedeković, Vesna

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8 (2011), 1; 139-151

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
(multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; lifelong learning of teachers)

Sažetak
Susreti različitih kultura u suvremenom svijetu zbivaju se gotovo svakog trena u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja. Međusobni kontakti pripadnika različitih kultura podrazumijevaju nužnost kvalitetnog suodnosa temeljenog na ideji interkulturalizma koji se javlja kao moguće rješenje za kvalitetan suživot u multikulturalnom društvu. Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja, koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa, implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovne polaznice obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne sastavnice cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bedeković, V. (2011) Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 139-151.
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2011}, pages = {139-151}, keywords = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalizam, interkulturalni identitet, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje nastavnika}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Interkulturalna kompetencija cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja nastavnika}, keyword = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalizam, interkulturalni identitet, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje nastavnika} }
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2011}, pages = {139-151}, keywords = {multicultural society, interculturalism, intercultural identity, intercultural competence, lifelong learning of teachers}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Intercultural Competence in the Lifelong Learning of Teachers}, keyword = {multicultural society, interculturalism, intercultural identity, intercultural competence, lifelong learning of teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font