Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 521151

Sustav kvalitete kao komparativna prednost


Drljača, Miroslav
Sustav kvalitete kao komparativna prednost // Nedelja kvaliteta 2005 / Milić, Evica (ur.).
Beograd: Poslovna politika, Beograd, 2005. str. 21-25 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 521151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav kvalitete kao komparativna prednost
(Quality System as a Comparative Advantage)

Autori
Drljača, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Nedelja kvaliteta 2005 / Milić, Evica - Beograd : Poslovna politika, Beograd, 2005, 21-25

Skup
14. savjetovanje Nedelja kvaliteta 2005

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 23.02.2005. - 25.02.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
uvođenje sustava kvalitete; poslovni proces; ISO norme
(quality system implementation; business process; ISO standard)

Sažetak
Sažetak: Prodajući proizvode i usluge kupcima/korisnicima zračne su luke kontinuirano izložene ocjeni njihove kvalitete mjerene stupnjem zadovoljstva zrakoplovnih kompanija i putnika, vlasnika, uže i šire društvene zajednice, partnera i zaposlenih. Poslovanje na međunarodnom tržištu i izloženost stranoj konkurenciji, ograničena mogućnost fizičkog rasta prometa i razvojni diskontinuitet, usmjerava menadžment Zračne luke Zagreb d.o.o. ka traženju i stvaranju posebnosti i komparativne prednosti u odnosu na druge zračne luke u okruženju. To se pronalazi u kvaliteti poslovnog sustava. Zbog toga se Zračna luka Zagreb d.o.o. odlučila za uspostavu integriranog sustava kvalitete koji se sastoji od ispunjenja zahtjeva međunarodnih normi ISO 9001:2000, ISO 14001:1996 i SA 8000:2001. Put do kvalitete kao oskudnog resursa koji ima ekonomsku vrijednost i postaje konkurentskom prednošću, nije jednostavan. Podrazumijeva dobro vođen projekt te sudjelovanje svih zaposlenih, osobito menadžmenta. Učinci integriranog sustava kvalitete imaju svoj vrijednosni izraz u financijskim pokazateljima poslovanja. Summary: Through the sale of products and services to customers, airports are constantly exposed to evaluation referring to their quality, measured by the level of satisfaction of airlines, passengers, owners, narrow and wide communities, partners and employees. Business activities on international market, exposure to foreign competence, limited physical growth of traffic, together with development discontinuity, all point Zagreb Airport management towards searching and creating of specific qualities and comparative advantages in relation to surrounding airports. This can be found in the quality of business system. Therefore Zagreb Airport, Ltd. decided to establish an integrated quality management system comprising of meeting the requirements of ISO 9001:2000, ISO 14001:1996 and SA 8000:2001 international norms. The way towards the quality which is a deficient resource, has economic value and becoms competitively advantageous, is not a simple one. It implies well managed project and participation of all employees, particularly the management. The effects of integrated quality system are valuably expressed in their business financial indicators.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je objavljen i u časopisu Kvalitet, Vol. 15, Broj 1-2, Poslovna politika, Beograd, 2005, str. 21-25. UDC 006+658.5 Časopis se nalazi u SCI (Srpskom citatnom indeksu) koji je razvijen da služi kao dopuna međunarodnim (Thompson-ISI) citatnim indeksima. Nalazi se na stranici: http://www.tims.edu.rs/attachments/article/452/SRPSKI_CITATNI_INDEKS_Lista.pdf



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miroslav Drljača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Drljača, Miroslav
Sustav kvalitete kao komparativna prednost // Nedelja kvaliteta 2005 / Milić, Evica (ur.).
Beograd: Poslovna politika, Beograd, 2005. str. 21-25 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Drljača, M. (2005) Sustav kvalitete kao komparativna prednost. U: Milić, E. (ur.)Nedelja kvaliteta 2005.
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, editor = {Mili\'{c}, E.}, year = {2005}, pages = {21-25}, keywords = {uvo\djenje sustava kvalitete, poslovni proces, ISO norme}, title = {Sustav kvalitete kao komparativna prednost}, keyword = {uvo\djenje sustava kvalitete, poslovni proces, ISO norme}, publisher = {Poslovna politika, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, editor = {Mili\'{c}, E.}, year = {2005}, pages = {21-25}, keywords = {quality system implementation, business process, ISO standard}, title = {Quality System as a Comparative Advantage}, keyword = {quality system implementation, business process, ISO standard}, publisher = {Poslovna politika, Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font