Pregled bibliografske jedinice broj: 521043
Predgovor hrvatskom izdanju
Predgovor hrvatskom izdanju // Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju / Barbarić, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2011. str. 7-13
CROSBI ID: 521043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predgovor hrvatskom izdanju
(Introduction to Croatian edition)
Autori
Špiranec, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju
Urednik/ci
Barbarić, Ana
Izdavač
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
7-13
ISBN
978-953-6001-73-6
Ključne riječi
informacijska pismenost, implementacija, obrazovanje, knjižnične usluge, Hrvatska
(information literacy, implementation, education, library services, Croatia)
Sažetak
Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih znanosti i obrazovanja. No načelna opredijeljenost knjižničarske zajednice ili međunarodnih institucija za informacijsku pismenost ne znači ujedno široku i globalnu rasprostranjenu primjenu ovog koncepta u praksi, što je potaklo stvaranje i objavljivanje Smjernica. Hrvatska svakako spada u zemlje u kojima implementacija informacijske pismenosti u obrazovnom sustavu, lokalnim zajednicama i društvu općenito teče usporeno. Prijevod Smjernica stoga je osobito važan za zamah informacijske pismenosti u Hrvatskoj. Njihov je smisao upoznati širu knjižničarsku zajednicu s konceptom informacijske pismenosti i osnažiti je u uvjerenju o informacijskoj pismenosti kao važnog i sve važnijeg uporišta stručnog rada.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Sonja Špiranec
(autor)