Pregled bibliografske jedinice broj: 520994
Uloga menadžmenta u uspostavi sustava kvalitete prema normi ISO 9000
Uloga menadžmenta u uspostavi sustava kvalitete prema normi ISO 9000 // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. 8. (2001), 10; 102-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 520994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga menadžmenta u uspostavi sustava kvalitete prema normi ISO 9000
(The Role of Management in Establishing a Quality System According to ISO 9000)
Autori
Drljača, Miroslav
Izvornik
Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) Vol. 8.
(2001), 10;
102-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
menadžment; sustav kvalitete; ISO 9000
(management; quality system; ISO 9000)
Sažetak
Sažetak: Različitost pristupa projektu uspostave sustava kvalitete definira različitost putova i različitost kvalitete konačnih rješenja. Kvaliteta konačnih rješenja mora biti u funkciji načina na koji smo prepoznali potrebu za uspostavom sustava kvalitete. Najgora je kombinacija kad sustav kvalitete moramo, a ne znamo uspostaviti. Neznanje je izlječivo, a moranje možemo pretvoriti u htijenje. Ovu radikalnu pretvorbu može izvršiti jedino vrhovni menadžment autoritativnim, stručnim, svjesnim i odgovornim pristupom projektu uspostave sustava kvalitete, od prepoznavanja potrebe i donošenja odluke o izradi Plana projekta, realizacije projekta, do potvrđivanja sustava kvalitete i stvaranja uvjeta za upravljanje sustavom kvalitete. Tek dosizanjem faze u kojoj upravljamo sustavom kvalitete, vrhovni menadžment ima u rukama još jedan alat koji mu definitivno olakšava i omogućava izvršenje menadžerske funkcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija