Pregled bibliografske jedinice broj: 520982
Prodaja kao proces
Prodaja kao proces // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 520982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodaja kao proces
(Selling as a process)
Autori
Drljača, Miroslav
Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4.
(2005), 22;
16-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prodaja; funkcija; proces; sustav upravljanja kvalitetom
(selling; function; process; quality management system)
Sažetak
Sažetak: U prethodnom tekstu bavili smo se prodajom kao funkcijom, a u ovom ćemo proučiti aspekte prodaje kao procesa. Sukladno zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom daje prednost procesnom pristupu te potiče preobrazbu poslovnih funkcija u poslovne procese. Prednost procesnog pristupa je osiguravanje trajnog upravljanja vezama između pojedinačnih procesa unutar sustava procesa te njihova kombinacija i međusobno djelovanje. Zato prodaju možemo promatrati i u tom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)