Pregled bibliografske jedinice broj: 520974
Prodaja kao funkcija
Prodaja kao funkcija // Propro : profesionalna prodaja, Vol. 4. (2005), 22; 12-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 520974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodaja kao funkcija
(Selling as a Function)
Autori
Drljača, Miroslav
Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4.
(2005), 22;
12-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prodaja; poslovna funkcija; poslovni proces; sustav upravljanja kvalitetom
(selling; business function; business process; quality management system)
Sažetak
Sažetak: U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti izmeđju dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. U ovom tekstu autor se bavi vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)