Pregled bibliografske jedinice broj: 520740
Razumijevanje književnoteorijskih pojmova u djece mlađe školske dobi
Razumijevanje književnoteorijskih pojmova u djece mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje književnoteorijskih pojmova u djece mlađe školske dobi
(Understanding literary-terms in children under school age)
Autori
Kanisek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
14.07
Godina
2011
Stranica
75
Mentor
Vodopija, Irena
Ključne riječi
književnoteorijski pojmovi; književni oblici; učenici; osnovna škola
(literary terminology; literary forms; students; primary school)
Sažetak
Osnovnoškolski nastavni programi odabiru sadržaj prema tematskom i književnoteorijskom kriteriju. Tematski kriterij usklađuje se s recepcijskom (doživljajno spoznajnim) mogućnostima učenica/učenika. Raspon tema i motiva te književnoznanstvenih pojmova odgovara doživljajno-spoznajnom svijetu učenica/učenika. Cilj je ovoga istraživanja saznati postoje li razlike u razumijevanju književnoteoriskih pojmova kroz definiciju i primjene u učenika mlađe školske dobi. Za instrument istraživanja odabrana je anketa kojom se nastoji ispitati postoje li razlike u razumijevanju književnoteorijskih pojmova s obzirom na definiciju ili primjer književnoteorijskog pojma u djece mlađe školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(mentor)