Pregled bibliografske jedinice broj: 520728
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 2. razred
(Levels of educational attainment in the textbooks of natural science for the 2nd class)
Autori
Strugačevac, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
01.07
Godina
2011
Stranica
65
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća
(Bloom's taxonomy; levels; educational achievement)
Sažetak
Nastava Prirode i društva treba doživjeti i osvijestiti složenost, raznolikost i međusobnu povezanost svih čimbenika koji djeluju u čovjekovu prirodnom i društvenom okružju, razvijati pravilan odnos prema ljudima i događajima, snošljivo i otvoreno prihvaćati različite stavove i mišljenja te poticati znatiželju za otkrivanje pojava u prirodnoj i društvenoj zajednici. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za projeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za drugi razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 2. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Analiza se temelji na trima udžbenicima i njima pripadajućim radnim bilježnicama. Udžbenici i njihove radne bilježnice za 2. razred koje su korištene su EUREKA!(2009.), Dom i zavičaj (2010.), Naš svijet 2 (2010.) Temeljem daljnje analize i rezultata zaključili smo da je udžbenik "Naš svijet 2" autora Ivana de Zana, Tamare Kisovar - Ivande i Majde Bučanac zadovoljio potrebe suvremene nastave. Sadržaji u udžbeniku su primjenjivi u praksi te izričito potiču samostalni i misaoni rad učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek