Pregled bibliografske jedinice broj: 520727
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje učenika o nastavi Prirode i društva
(Students Opinion about the teaching of Natural Science)
Autori
Franc, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
01.06
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
suvremena nastava; nastavne metode; nastavne strategije; socijalni oblici rada; nastava usmjerena na učenika
(Modern teaching methods; teaching methods; teaching strategies; forms of social work; teaching; student-centered)
Sažetak
U teorijskom dijelu rada definiraju se suvremena nastava, strategije i metode rada, socijalni oblici nastave kao i nastava usmjerena na učenika. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u Osnovnoj škli Ante Starčevića Viljevo na uzorku od 59 učenika 3. i 4. razreda. Problem ovoga istraživanja je ispitati što učenici misle o nastavi prirode i društva, kako je doživljavaju te je li nastava usmjerena na učenika ili učitelja. Instrument istraživanja bio je DASTT-C test (Draw-A-Scientist-test) koji sam primijenila na uzoru na National Science Educational Standards (NRC, 1996). Cilj istraživanja bio je osvjestiti kod učitelja važnost nastave koja je usmjerena na učenika. Rezultati istraživanja pokazali su kako je nastava prirode i društva usmjerena podjednako na učitelja i podjednako na učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek