Pregled bibliografske jedinice broj: 520589
Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi
Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi
(Reception of Aesop's fables in younger school age)
Autori
Horvat, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
01.07
Godina
2011
Stranica
34
Mentor
Pintarić, Ana
Neposredni voditelj
Živković, Vedrana
Ključne riječi
basna; Ezop; recepcija; kreativni zadaci
(fable; Easop; reception; creative assigments)
Sažetak
Basna je oduvijek izazvala određeno divljenje, ali se nije zaustavila na svijetu odraslih. Basna privlači dječju pažnju, nameće svoju strukturu njihovom iskustvu koje se uz njenu pomoć proširuje, čini da djeca osjete one niti koje povezuju uzroke sa posljedicama navodeći ih da uoče poruku i povežu je sa svojim doživljajem sličnih stvari iz realnog života. Tema je ovoga rada recepcija Ezopovih basni u mlađoj školskoj dobi. Ezopove basne predstavljaju zaokupljenost univerzalnim ljudskim osobinama kroz likove (životinje, biljke, ljude, stvari...) unutar kratkog djela u prozi te ih djeca rado čitaju i bolje usvajaju kroz stvaralački oblik učenja, čemu u prilog idu rezultati ovog istraživanja. Cilj je ovoga istraživanja dokazati pretpostavku o stvaranju uspješne recepcije Ezopovih basni u nižim razredima osnovne škole kroz kreativne stvaralačke zadatke. Za potrebe prikupljanja podataka korištena je anketa nakon održanog blok-sata književnosti. Korišten je namjerni uzorak kojim su bili obuhvaćeni učenici trećeg razreda Osnovne škole Antuna Mihanvića u Osijeku u školskoj godini 2010./2011.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek