Pregled bibliografske jedinice broj: 520588
Nasilje putem modernih tehnologija nad učenicima četvrtoga razreda osnovne škole
Nasilje putem modernih tehnologija nad učenicima četvrtoga razreda osnovne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nasilje putem modernih tehnologija nad učenicima četvrtoga razreda osnovne škole
(CYBERBULLYING OVER PRIMARY SCHOOL 4th GRADE PUPILS)
Autori
Hodak, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
13.07
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Duran, Mirjana
Neposredni voditelj
Velki, Tena
Ključne riječi
Internet; chat; forum; blog; nasilje putem modernih tehnologija
(Internet; chat; forum; blog; cyberbulling)
Sažetak
Globalni razvoj civilizacije ima za posljedicu razvoj tehnologije i informacijskih komunikacija. Sve je veća uporaba računala i mobilnih telefona u svakodnevnom životu. Ubrzani razvoj tehnologije utječe i na rano osposobljavanje djece za korištenje istih. Osim prednosti koje nudi virtualni svijet postoje i nedostatci kojima su izloženi korisnici. Negativna strana korištenja modernih tehnologija je i nasilje kojemu mogu biti svi izloženi, a posebno osjetljiva skupina su djeca. Nasilje putem modernih tehnologija novija je vrsta nasilja stoga će rezultati ovoga istraživanja pridonijeti razumijevanju ovoga fenomena. Tema istraživanja odabrana je radi važnosti za dječji razvoj. Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati izloženost učenika četvrtih razreda osnovne škole nasilju putem modernih tehnologija. Zadatak je bio ispitati koriste li učenici četvrtog razreda osnovne škole moderne tehnologije, koje internetske oblike komunikacije koriste te jesu li bili izloženi nasilju putem Interneta i mobitela. Istraživanje je provedeno u osječkoj osnovnoj školi, a uzorak je činilo 27 učenika 4. razreda. Pomoću polustrukturiranoga intervjua ispitali smo korištenje modernih tehnologija te iskustva djece vezana uz korištenje istih. Rezultati, podvrgnuti kvalitativnoj analizi sadržaja, potvrđuju pretpostavku da su učenici izloženi nasilju putem modernih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek