Pregled bibliografske jedinice broj: 520507
Cjeloživotna potreba za znanjem kao odraz ontološke strukture čovjeka u kontekstu Heideggerove egzistencijalne analize
Cjeloživotna potreba za znanjem kao odraz ontološke strukture čovjeka u kontekstu Heideggerove egzistencijalne analize // Status quaestionis (Zagreb), I (2007), 2; 7-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 520507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotna potreba za znanjem kao odraz ontološke strukture čovjeka u kontekstu Heideggerove egzistencijalne analize
(Lifelong Learning as Reflection of Ontological Structure of Human Being in the Context of Heidegger's Existential Analysis)
Autori
Miščin, Daniel
Izvornik
Status quaestionis (Zagreb) (1846-4181) I
(2007), 2;
7-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; Sokrat; Heidegger; ontologija; znanje; Dasein; savjest; autentičnost
(lifelong learning; Socrate; Heidegger; ontology; knowledge; Dasein; conscience; authenticity)
Sažetak
Članak raspravlja o cjeloživotnom obrazovanju i ljudskoj potrebi za znanjem s motrišta filozofije. Njegova je temeljna teza da se potreba za znanjem može promatrati i u kontekstu ontološke strukture čovjeka koja je obilježena nemirom i nenamirenošću u čovjekovu biću. Susret potrebe za znanjem i ontologije omogućuje formuliranje "ontologije znanja" što se nastoji provesti uporabom temeljnih pojmova Heideggerove egzistencijalne analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija