Pregled bibliografske jedinice broj: 520377
Motorička znanja djece s ADHD-om
Motorička znanja djece s ADHD-om, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motorička znanja djece s ADHD-om
(Motor skills of children with ADHD)
Autori
Kokotović, Gorana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
01.06
Godina
2011
Stranica
69
Mentor
Lepeš, Josip
Ključne riječi
ADHD; učenici s ADHD-om; motorička znanja
(ADHD; students with ADHD; motor skills)
Sažetak
Svako dijete s teškoćom ima pravo na dostojan život i uvjete u kojima će se razvijati u skladu sa svojim mogućnostima. U skladu s time, ima pravo ravnopravno sa svojim vršnjacima sudjelovati u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture i usvajati motorička znanja najbolje što može. Cilj je ovoga istraživanja utvrditi razlike između razina motoričkih znanja učenika s ADHD-om mlađe školske dobi i učenika bez ADHD-a iste dobi te u kojim su nastavnim celinama one najviše, a u kojima najniže. Zadatak istraživanja je utvrditi razine motoričkih znanja kod prethodno navedenih učenika. Na uzroku od 20 učenika s ADHD-om I 366 učenika bez ADHD-a iz osnovnih škola gradova Osijeka i Požege postavljena je hipoteza prema kojoj su razine motoričkih znanja učenika bez ADHD-a više od razina istih znanja učenika s ADHD-om. U ovom istraživanju korišten je anketni upinik kojega su popunjavali učitelji, a koji su ocijenili motorička znanja svojih učenika iz pojedine nastavne cjeline. Podatci dobiveni upitnikom statistički su obrađeni pomoću računalnog programa Excel te grafički prikazani. Analizom rezultata navedena je hipoteza potvrđena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek