Pregled bibliografske jedinice broj: 520346
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nenasilna komunikacija u razrednoj nastavi
(Non-violent Communication in Classrooms)
Autori
Šoić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
13.06
Godina
2011
Stranica
37
Mentor
Bognar, Ladislav
Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana
Ključne riječi
Nenasilna komunikacija; Empatija; Nenasilno rješavanje sukoba; Pedagoške radionice
(nonviolent communication; empathy; nonviolent conflict solving; pedagogical workshops)
Sažetak
Nenasilna komunikacija se sastoji od četiri komponente: zapažanje, osjećaji, potrebe i želje. Prvi dio nenasilne komunikacije je iskazivanje te četiri komponente na vrlo jasan način. Obrnuti komunikacijski proces gdje se od izražavanja sebe okrećemo prema primjeni te iste četiri komponente za slušanje onoga što drugi opažaju, osjećaju, trebaju i žele nazivamo "primanje s empatijom". Cilj ovoga rada je poticati nenasilnu komunikaciju u razrednoj nastavi. U ovom radu su objašnjena teorijska polazišta nenasilne komunikacije, nenasilnog rješavanja sukoba te odgoja za mir. Praktični rad obuhvaća tri radionice (Zapažanja, Osjećaji, Potrebe) provedene u 4. razredu osnovne škole te evaluacije kojima su učenici vrednovali te radionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek