Pregled bibliografske jedinice broj: 519999
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi // U zborniku radova s 9. godišnje međunarodne konferencije – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije". / Jukić, Igor ; Gregov, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Trošt-Bobić, Tatjana ; Bok, Danijel (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2011. str. 465-469 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 519999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi
(Development of coordination in preschool children)
Autori
Tihi ; Ana ; Alispahić, Anja ; Glibo, Iva ; Horvatin-Fučkar, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
U zborniku radova s 9. godišnje međunarodne konferencije – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije".
/ Jukić, Igor ; Gregov, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Trošt-Bobić, Tatjana ; Bok, Danijel - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2011, 465-469
Skup
9. godišnja međunarodna konferencij – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije".
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2011. - 26.02.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
karakteristike; osobine djece; motorički razvoj; vježbe
(characteristics; features of children; motor development; exercise)
Sažetak
Danas se sve više pozornosti posvećuje sustavnom planiranju treninga djece predškolske dobi jer je postalo opće poznato kako je višestrani psihosomatski razvoj već u ranom djetinjstvu od velike važnosti. Jedno od najvažnijih obilježja djeteta je njegov rast i razvoj. Rast se definira kao kvantitativan proces, odnosno povećanje mase i visine tijela, promjene građe, proporcija i sastava tijela, dok je razvoj kvalitativna promjena koja se odnosti na procese sazrijevanja i diferenciranja struktura pojedinih tkiva i funkcija organa, promjene psihičkih svojstava djeteta te njegovo prilagođavanje socijalnim i kulturnim uvjetima sredine u kojoj živi. Kako bi rad s djecom predškolske dobi bio što kvalitetniji potrebno je voditi računa o specifičnostima koje karakteriziraju njihov rast i razvoj. U kratkim crtama opisana su antropološka obilježja predškolaca ; specifičnosti njihovog motoričkog razvoja i razvoja koordinacije. u nastavku teksta kroz podjelu na devet koordinacijskih dimenzija prema Sekulić, Metikoš, 2007. prikazan je sklop vježbi za razvoj koordinacije: ruku, nogu, tijela, brzina učenja novih motoričkih zadataka ; Reorganizaciju stereotipa gibanja ; brzinu izvođenja složenih motoričkih struktura ; koordinacije u ritmu ; agilnost ; te za brzinu frekvencije pokreta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0000000-2340 - Biomehanička efikasnost vrhunskih hrvatskih sportaša (Antekolović, Ljubomir, MZOS ) ( CroRIS)
034-0342610-2609 - Programiranje transformacijskih postupaka za razvoj kondicijskih obilježja (Milanović, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Horvatin
(autor)