Pregled bibliografske jedinice broj: 519835
Poslovna uspješnost kao odraz kvalitete sustava upravljanja
Poslovna uspješnost kao odraz kvalitete sustava upravljanja // Kvaliteta-nasljeđe za budućnost / Buntak, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2010. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 519835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna uspješnost kao odraz kvalitete sustava upravljanja
(Business Afficiency as Reflection of Management System Quality)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kvaliteta-nasljeđe za budućnost
/ Buntak, Krešimir - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2010, 85-85
Skup
10. hrvatska konferencija o kvaliteti i 1. znanstveni skup
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.05.2010. - 12.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sustav; kvaliteta; uspješnost; financijska analiza
(system; quality; efficiency; financial analysis)
Sažetak
Sažetak: Odgovor na pitanje da li i u kojoj mjeri certificirani sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001 doprinosi pozitivnoj uspješnosti organizacije predmet je mnogih istraživanja. Autor traži odgovor istraživanjem mikro aspekta kroz istraživanje kvalitete sustava upravljanja organizacije. Ono se temelji na istraživanju mikro i makro aspekta. Mikro aspekta kroz suptilnu analizu financijskih pokazatelja. Makro aspekta kroz istraživanje kvalitete makroekonomskog okvira u kojem organizacija posluje. Mjerenje kvalitete sustava upravljanja analizom financijskih pokazatelja ima uporište u ISO 9000ff normama. Studij slučaja pokazuje da je poslovna uspješnost u dužem razdoblju produkt sinergijskog učinka sustava upravljanja kvalitetom i drugih faktora poput kvalitete makroekonomskog okvira. Autor predlaže mogući okvir financijske analize sustava upravljanja organizacije. Summary: The answer to the question of whether, and to what degree, certified quality management system ISO 9001 contributes to positive business efficiency within an organization is the subject of much research. The author seeks an answer by researching the micro-aspect through research into the quality of the management system of an organization. That is based on research into the micro- and macro-aspects: the micro-aspect, through subtle analysis of financial indicators ; the macro-aspect, through research on the quality of the macroeconomic framework in which the organization does business. Measurement of management-system quality through analysis of financial indicators has a basis in the ISO 9000ff standards. Case studies show that long-term business efficiency is the product of a synergy effect of a quality management system and other factors, such as the quality of the macroeconomic framework. The author suggests a potential framework for the financial analysis of an organization’s management system.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je objavljen i na CD-u ; ISSN 1334-7853