Pregled bibliografske jedinice broj: 519581
Utjecaj promocije u procesu stvaranja prepoznatljivosti hrvatske turističke destinacije na međunarodnom turističkom tržištu
Utjecaj promocije u procesu stvaranja prepoznatljivosti hrvatske turističke destinacije na međunarodnom turističkom tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 519581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promocije u procesu stvaranja prepoznatljivosti hrvatske turističke destinacije na međunarodnom turističkom tržištu
(Impact of Promotion in the Process of creating a recognizable Croatian tourist destination on the international Market)
Autori
Kepe, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.07
Godina
2011
Stranica
58
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
turistička promocija; hrvatski turizam
(Tourism Promotion; Croatian Tourism)
Sažetak
Rad obrađuje specifičnosti turističke promocije na primjeru hrvatskog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)