Pregled bibliografske jedinice broj: 519534
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 519534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole
(Planning and programming of teaching music culture in the first three grades of elementary school)
Autori
Kaleb, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2011
Stranica
33
Mentor
Rojko, Pavel
Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
nastava glazbene kulture; planiranje i programiranje nastave; cjeloživotno učenje; didaktički principi
(music culture lessons; planning and programming of teaching; lifelong learning; didactic principles)
Sažetak
Tema je ovoga diplomskog rada planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Nastava je složena društvena djelatnost tijekom koje se odgoja i obrazuje mladi naraštaj u njegovoj razvojnoj dobi te uspjeh toga rada mnogo zavisi od načina i kvalitete pripremanja nastavnika. Cjeloživotno učenje, tj. permanentno usavršavanje je neophodno za uspješno pripremanje nastavnika. Sam pojam pripremanje nastavnika definira se kao permanentan proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom. Razlikuje se godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno pripremanje. Kako bi se ostvarili ciljevi odgojno-obrazovnog procesa, učitelji se pri pripremanju za nastavu glazbene kulture trebaju pridržavati određenih didaktičkih principa. U svrhu ovog rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi kako učitelji razredne nastave pristupaju planiranju i programiranju nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Istraživanjem smo između ostalog saznali da su učitelji opterećeni pisanjem dnevnih priprava za nastavu, iako mnogi autori tvrde da je pisanje priprave jako važno, jer je priprava dokument koji potvrđuje nastavnikov savjesni pristup realizaciji nastavnog sata. Metodički priručnici u nastavi glazbene kulture nisu potrebni jer bi učitelji trebali biti dovoljno kompetentni da mogu samostalno planirati i programirati nastavu glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)