Pregled bibliografske jedinice broj: 518965
Utjecaj roditeljskog ponašanja na akademska postignuća djece osnovnoškolske dobi
Utjecaj roditeljskog ponašanja na akademska postignuća djece osnovnoškolske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 518965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj roditeljskog ponašanja na akademska postignuća djece osnovnoškolske dobi
(The impact of the parental behavior on academic achievement of primary school children)
Autori
Polić, Katja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
04.07
Godina
2011
Stranica
30
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
akademska postignuća; djeca; roditelji; ponašanje
(academic achievement; behaviour; children; parent;)
Sažetak
Različita ponašanja roditelja različito utječu na djecu. Djeca odgajana u funkcionalnim obiteljima u kojima je dominantni odgojni stil autoritativan (demokratski) osjećaju da su ravnopravna, voljena i poštovana pa se razvijaju u zdrave i odgovorne osobe. Roditelji shvaćaju važnost potrebe stvaranja ugodnog i poticajnog obiteljskog ozračja te građenja obiteljskih odnosa ispunjenih kvalitetnom komunikacijom, ljubavlju i međusobnim poštovanjem, pa stoga, ulažu napor u unapređivanje svojih roditeljskih kompetencija. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost roditeljskog ponašanja na akademska postignuća djece osnovnoškolske dobi. Dobiveni rezultati pružaju uvid u korelaciju kvalitete obiteljskog funkcioniranja, samopoštovanja djece kao i njihova školskog uspjeha te omogućavaju posredno zaključivanje o utjecaju roditeljskog ponašanja na akademska postignuća djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(mentor)