Pregled bibliografske jedinice broj: 518949
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu // Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod), 8-9 (2009), 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 518949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu
(The interpretation of fairy tales Ivana Brlić Mažuranić in the new teaching model)
Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela
Izvornik
Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod) (1334-5966) 8-9
(2009);
399-410
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i društva ; novi nastavni model
(correlation and integration of the Croatian language and nature and society ; a new teaching model)
Sažetak
Ivana Brlić-Mažuranić je svojim pisanim stvaralaštvom za djecu ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj književnoj sceni. Njezini tekstovi mogu se naći u gotovo svim udžbenicima hrvatskog jezika za razrednu nastavu. Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića je obvezna literatura za 3. razred, a u četvrtom razredu obvezne su za čitanje bajke Regoč i Šuma striborova iz zbirke Priče iz davnine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek