Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518949

Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu


Krumes Šimunović, Irena; Števanić Pavelić, Mirela
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu // Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod), 8-9 (2009), 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 518949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu
(The interpretation of fairy tales Ivana Brlić Mažuranić in the new teaching model)

Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Števanić Pavelić, Mirela

Izvornik
Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod) (1334-5966) 8-9 (2009); 399-410

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i društva ; novi nastavni model
(correlation and integration of the Croatian language and nature and society ; a new teaching model)

Sažetak
Ivana Brlić-Mažuranić je svojim pisanim stvaralaštvom za djecu ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj književnoj sceni. Njezini tekstovi mogu se naći u gotovo svim udžbenicima hrvatskog jezika za razrednu nastavu. Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića je obvezna literatura za 3. razred, a u četvrtom razredu obvezne su za čitanje bajke Regoč i Šuma striborova iz zbirke Priče iz davnine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Krumes Šimunović, Irena; Števanić Pavelić, Mirela
Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu // Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod), 8-9 (2009), 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Krumes Šimunović, I. & Števanić Pavelić, M. (2009) Interpretacija bajki Ivane Brlić-Mažuranić u novom nastavnom modelu. Godišnjak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod), 8-9, 399-410.
@article{article, author = {Krumes \v{S}imunovi\'{c}, Irena and \v{S}tevani\'{c} Paveli\'{c}, Mirela}, year = {2009}, pages = {399-410}, keywords = {korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i dru\v{s}tva, novi nastavni model}, journal = {Godi\v{s}njak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod)}, volume = {8-9}, issn = {1334-5966}, title = {Interpretacija bajki Ivane Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c} u novom nastavnom modelu}, keyword = {korelacija i integracija hrvatskog jezika i prirode i dru\v{s}tva, novi nastavni model} }
@article{article, author = {Krumes \v{S}imunovi\'{c}, Irena and \v{S}tevani\'{c} Paveli\'{c}, Mirela}, year = {2009}, pages = {399-410}, keywords = {correlation and integration of the Croatian language and nature and society, a new teaching model}, journal = {Godi\v{s}njak ... (Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod)}, volume = {8-9}, issn = {1334-5966}, title = {The interpretation of fairy tales Ivana Brli\'{c} Ma\v{z}urani\'{c} in the new teaching model}, keyword = {correlation and integration of the Croatian language and nature and society, a new teaching model} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font