Pregled bibliografske jedinice broj: 518716
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod
CROSBI ID: 518716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje empatije kod učenika razredne nastave
(Encouragin student empathy in elementary school)
Autori
Komesarović, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
16.07
Godina
2010
Stranica
60
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
Empatija; učenici; osnovna škola; poticanje empatije
(Empathy; students; elementary schools; encouraging empathy)
Sažetak
Kako društvo postaje sve manje empatično i učenici nižih uzrasta imitiraju taj obrazac ponašanja – ne govore o svojim problemima, ne zanimaju ih tuđi problemi (čak kada su i oni sami uzrok), boje se i izruguju „drugačijim“ osobama, postaju emocionalno hladni ili pak suviše emotivno reagiraju. Dokaz tome jesu npr. skupine „emo“ djece, čitave subkulture emocionalno zapostevljenih mladih osoba koje prati osjećaj neshvaćenosti i odbačenosti. Djeca su zapravo slika društva svog vremena.U ovom ću diplomskom radu nastojati ukazati na važnost empatije u dječjem razvoju i njenom poticanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek