Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518596

Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige)


Štojs, Tihana
Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige) // Društvena istraživanja, 20 (2011), 2; 594-598 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 518596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige)
(Rob Walker: Buying In : The Secret Dialogue Between What We Buy and Who We Are (review of the book))

Autori
Štojs, Tihana

Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 20 (2011), 2; 594-598

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
potrošačko društvo; murketing; brendovi; Kod čežnje; Walker
(consumer society; murketing; brands; Desire code; Walker)

Sažetak
Pišući kolumnu „Consumed“ u The New York Times Magazineu Rob Walker je zamijetio da je novi kulturni krajolik promijenio oglašivačku industriju, a time i nas kao potrošače. Ne slažući se s teorijom o „novom potrošaču“ neosjetljivom na marketing, u ovoj knjizi na temelju brojnih primjera, razgovora sa stručnjacima i rezultata istraživanja prikazuje složeni tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo te načine na koje se on mijenja. Pritom napominje da promjene postoje na obje strane dijaloga, između potrošača i proizvoda, te da smo ušli u eru murketinga – mutnoga marketinga koji zamagljuje pravila tradicionalnog oglašavanja i briše granice između marketinških kanala i svakodnevnog života, a uspijeva jer smo – makar mislili suprotno - daleko od odbijanja ili imunosti na njega.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihana Štojs Brajković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Štojs, Tihana
Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige) // Društvena istraživanja, 20 (2011), 2; 594-598 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Štojs, T. (2011) Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige). Društvena istraživanja, 20 (2), 594-598.
@article{article, author = {\v{S}tojs, Tihana}, year = {2011}, pages = {594-598}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, murketing, brendovi, Kod \v{c}e\v{z}nje, Walker}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {20}, number = {2}, issn = {1330-0288}, title = {Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog izme\dju onog \v{s}to kupujemo i onog \v{s}to jesmo (prikaz knjige)}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, murketing, brendovi, Kod \v{c}e\v{z}nje, Walker} }
@article{article, author = {\v{S}tojs, Tihana}, year = {2011}, pages = {594-598}, keywords = {consumer society, murketing, brands, Desire code, Walker}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {20}, number = {2}, issn = {1330-0288}, title = {Rob Walker: Buying In : The Secret Dialogue Between What We Buy and Who We Are (review of the book)}, keyword = {consumer society, murketing, brands, Desire code, Walker} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social SciSearch (Online database)
  • Research Alert (Current awareness service)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font